11/13/2014

Яскраві 13 числа та я у ролі не альтруїста


Нотатки у письмовому щоденнику:

- Є речі, до яких неможливо повернутись. У "перевихованні" є свої недоліки. Інколи й справді можна себе перевиховати.
- Коли я не займаюсь іноземними мовами, або ж займаюсь не стільки, скільки прагну - мені сняться жахіття, доведено.
- Більшість речей варто робити для себе. Бо інші "споживають" Ваше для них як для себе. Не можете для них - втрачає актуальність, можете - Ви суспільно корисні... Тому, краще просто одразу - для себе.
- Добре бути перекладачем. Просто вигідно. Навіть у найнеприємніших ситуаціях.
- Враження, ніби люди женуться не за грошима. Вони женуться за почуттям власної"небезпечності для інших", своїм максимальним добробутом, стаючи ще більш небезпечними...
- Виходила я з рос. соц. мереж, виходила. А в результаті зрозуміла, що на блоґ, такий офіційно-неофіційний блоґ, мене ще вистачає. Я хоча б розумію сенс у цьому, формується якесь обличчя мого "зловживання Інтернетом", але це обличчя цікаве і може бути представлене хоча б якось. Щодо соціальних мереж - якщо це не термінова допомога або ж громадянська позиція, то це безглузді розмови на безглузді теми. І молодь чомусь жартує над бабцями поблизу будинків, які обговорюють цікаві для себе теми та людей, а сама ж (молодь) веде ці самі розмови, щоправда - в Інтернеті.
- Чергова теорія про "найгірше в людях"... Найгірше - це коли люди, яких ти вважав цікавими та близькими, виявляються тими, які й не почували близькості з тобою, більше того - вони тобі більше не цікаві. Жорстоко обманутий, жорстокий брехун сам...

Окрім важливих космічних подій


Щодо вчора можна відмітити пам'ять про особу - 85-річчя від Дня народження акторки та княгині Монако Грейс Келлі


Композиція дня:
Josef Salvat - Opean Season

3 comments:

  1. Коли я не займаюсь іноземними мовами, або ж займаюсь не стільки, скільки прагну - мені сняться жахіття, доведено.
    pakistani velvet kurtis , velvet kurti design , latest velvet kurtis design

    ReplyDelete
  2. Більшість речей варто робити для себе. Бо інші "споживають" Ваше для них як для себе. Не можете для них - втрачає актуальність, можете - Ви суспільно корисні... Тому, краще просто одразу - для себе. scarf suppliers , ladies wraps and shawls , wholesale shawl suppliers , velvet shawl , new york wholesale , elegant shawl , kashmiri shawls wholesalers , red shawl

    ReplyDelete
  3. Thanks for the updated information. If you have time kindly visit GOA Tour Package From Coimbatore

    ReplyDelete